Thursday, June 17, 2010

等我!我真的来了!



UPSI
你终于等到我的到来了
一开始
我不能接受
虽然我早已做了心理准备

哭了几滴后
冷静了
对!
主会为我预备
主有他美好的旨意


我是幸福的一个
有朋友与我中同一间大学
有家人陪我一起过去
有好朋友帮我查大学的地方环境
有朋友通知我,我即将拥有个很棒的属灵伙伴
有间卫理公会在附近
有很好的治安、安静的环境
(正合我这个喜欢清静的乡巴佬的意)
阿们
我不像其他朋友被lelong
我不像其他朋友拿到不喜欢的科系
阿们

Anita,你终于不用再问我:
“我们会中吗?”
现在我们可以大声地一起说:
“我们中了!!!”

神爱我
给了我第一个选择
虽然我这个很欠扁
偏偏喜欢第二个选择
不能去UMS
我自己失望了
身边的有些人也替我失望
可是
我应该感恩
因为!
我很幸福啊!
Give thanks to the Holy Father



虽然你没有应允我
给我UMS
但我知道
你为我开了另一条路
我也深知
你必在这条道路上
继续引领我
成为我生活的力量与依靠




God will make a way
Where there seems to be no way
He works in ways we cannot see
He will make a way for me
He will be my guide
Hold me closely to His side
With love and strength
For each new day
He will make a way
He will make a way
By a roadway in the wilderness
He'll lead me
And rivers in the desert will I see
Heaven and earth will fade
But His Word will still remain
He will do something new today

5 comments:

  1. congratz. bt a reminder, beter to del ur identity in the pic b4 u post. jz in case, anything=D

    ReplyDelete
  2. ur ic no. =D ur blog is nt locked, so it is nt safe. gt me, little tun tun?

    ReplyDelete
  3. i.... think i know what you mean... hehe. thanks

    ReplyDelete
  4. 祝福你,要过个精彩的大学生涯哦。。。=)

    ReplyDelete